Soutěž "Náš kraj 2009"

Město Česká Lípa se v letošním roce rozhodlo utkat v soutěži s názvem Náš kraj 2009. Soutěž, kterou pořádá vydavatelství C.O. T. media, je určena pro krajské úřady, města, sdružení, destinační managementy i komerční subjekty.

„Do soutěže v kategorii o nejlepší turistický produkt, jdeme s našim novým balíčkem propagačních materiálů,“ říká starostka města Česká Lípa Hana Moudrá. Jedná se o materiály v jednotném designu, které jsou laděny do turistické zelené barvy. „První částí turistického balíčku je Pozvánka do České Lípy s představením turistických zajímavostí. Další součástí je barevná oboustranná trhací mapa, která slouží k orientaci ve městě, druhá strana pak orientačně mapuje turistické zajímavosti Českolipska,“ popisuje dále referentka Městského informačního centra Marcela Sládková. V návaznosti na tyto propagační materiály následuje brožura s názvem Tipy na výlet, která již konkrétně představuje region prostřednictvím 120 konkrétních typů na trávení volného času. Brožura obsahuje rovněž obrázky, popis tras a lokalizaci turistických cílů. „Poslední součástí balíčku jsou polednice města i celého regionu, které mají sloužit jako pozdrav i jako vzpomínka na Českou Lípu,“ doplňuje Marcela Sládková. „Také další kategorie soutěže nás oslovila,“ říká starostka Hana Moudrá. „V kategorii o nejlepší multimediální prezentaci na CD nebo DVD bychom chtěli představit podle mne velmi vydařené DVD o České Lípě,“ upřesnila starostka Hana Moudrá. Film s pracovním názvem „Česká Lípa současnosti“ postihuje dnešní Českou Lípu z několika pohledů a představuje ji především jako dynamické město. Ve dvojím pojetí, kdy na jedné straně je Česká Lípa představována jako místo pro trvalé žití a na druhé straně jako turisticky zajímavé město, se ve filmu odrazí jak kulturní vyžití, sportoviště, tak také například zdejší průmysl, procházka městem nebo jeho pamětihodnosti a zajímavosti. Filmový dokument vytvořila pro Českou Lípu firma Sport Bohemia a. s., Praha.

Soutěž s názvem Náš kraj 2009 je v letošním roce pořádána poprvé ve spolupráci s agenturou CzechTourism. Hlavním smyslem soutěže pak je napomáhá pracovníkům státní správy i soukromým subjektům při vytváření vlastních propagačních materiálů. Pro Městské informační centra je pak soutěž především v získávání informací potřebných pro zkvalitňování jejich služeb.

Kateřina Amrichová
Tisková mluvčí MěÚ Česká Lípa

Stáhnout PDF